x 
Kundvagn - 0,00 kr

  • Kundvagnen är tom

Allmänna villkor

Det är viktigt att du läst igenom villkoren innan du bokar en tid för konsultation och behandling hos oss.

Må Bra Naturligt är ett aktiebolag med målet att hjälpa människor att hitta lättupptagliga kosttillskott av hög kvalité.

INFORMATION OM OSS

Må Bra Naturligt i Trelleborg AB (hädanefter: ”Må Bra Naturligt”, ”Vi”, ”Vår” eller ”Oss”) finns registrerade i Sverige med organisationsnummer 556743-0698 och har vår klinik på adress: Odens Tvärgränd 12, 231 42 Trelleborg. 

PERSONUPPGIFTER OCH SEKRETESS

Må Bra Naturligt behandlar alla personuppgifter kunden lämnar i enlighet med PUL 1998:204 (Personuppgiftslagen). Vi är måna om sekretess och har tystnadsplikt; vi skulle aldrig utan ditt medgivande lämna ut någon information till annan person eller myndighet. I ytterst sällsynta fall kommer vi att behöva bryta tystnadsplikten om uppgifter/information som lämnats skulle innebära fara för kunden, kundens familj, oss eller någon annan.

VAD VI GARANTERAR OCH INTE GARANTERAR

Vi säljer inga s.k. "mirakelprodukter" och vi varken påstår eller garanterar att du kommer uppnå de resultat du väntar dig. Däremot garanterar vi att vi enbart säljer produkter som vi själva helt och fullt litar på och kan tänka oss använda. Vi väljer våra produkter med omsorg och tror helt och fullt på att ge kroppen rätta verktyg i form av vitaminer, mineraler, enzymer, probiotika eller örter, vilket är ett milt och naturligt sätt att hjälpa kroppen att återfå och behålla balansen. 

Vi är alla helt olika individer och har alla olika förutsättningar och möjligheter. Vi garanterar ingen, även om de följt alla anvisningar, att de kommer uppleva de förbättringar i sin hälsa som de hoppas. Men vi rekommenderar dig varmt att följa de uppmaningar, råd och anvisningar du får via telefon, chat, konsultationer, rådgivningar, tryckta eller digitala publikationer eller via bloggen för att öka chanserna till att få ett positivt resultat.

Vi har rätt till att vägra expediera vissa personer. Detta kan bero på tidsbrist, eller att kunden i fråga skulle få bättre behandling någon annanstans (t.ex. annan terapeut, klinik, läkare eller sjukhus). Det skulle även kunna bero på personliga angrepp, terrorisering eller annat som gör att vår livskvalité och glädje i vårt arbete att hjälpa andra försvinner. Vi har även rätt att vägra sälja produkter och varor om vi anser att kunden i fråga inte behöver dem, eller inte skulle må bra av att ta de produkterna.

Dessa bestämmelser finns för att vi önskar kunna ge bästa möjliga vård, upplevelse och en förhoppningsvis bättre hälsa för kunden.

INGA-PENGAR TILLBAKA

Med det här sagt: vi erbjuder ingen att få pengar tillbaka när de inte får de resultat som de önskat.

Förhoppningsvis kommer så inte bli fallet utan vi hoppas att er investering i er hälsa i slutändan kommer att betala sig i bättre energi, livsglädje och hälsa – vilket i sig kan resultera i bättre jobb- och familjesituation.

Och därmed är vi säkra på att du och din familj fattar ett genomtänkt beslut när ni bestämmer er för att boka en behandling hos oss.

BETALNING OCH DRÖJSMÅL

Alla priser på hemsidan (www.mabranaturligt.se) är inklusive moms.

För tillfället finns möjlighet att betala för din behandling på MåBra Kliniken kontant, med betalkort, via Swish eller faktura. Handlar du i online i MåBra-Butiken kan du förutom dessa sätt (förutom kontant) välja att betala via PayPal och Payson. Väljer du faktura har du 10 arbetsdagar på dig att betala. Vid betalning via faktura gör vi rutinmässigt en enkel kreditkontroll på alla nya kunder. Om något hinder finns för fakturering kommer du att få betala in via förskottsbetalning.

Om fakturan inte betalas i tid kommer en pålagd påminnelseavgift komma på nästa faktura som skickas. Skulle inte den betalas i tid, kommer vi att behöva vidta åtgärder som skulle kunna leda till inkassokrav..

Vi förbehåller oss rätten att debitera dig för eventuella kostnader som medför av eventuella materiella och fysiska skador som uppkommer på grund av ditt agerande.

OM JAG ÅNGRAR MIG?

Ångerrätten innebär att du har rätt att ångra köpet genom att sända ett meddelande till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.. Tiden beräknas från den dag då du har tagit emot varan. Ångerrätten innebär att dufår undersöka produkten men inte öppna/bryta förslutningar eller använda produkten. Om så sker förfaller ångerrätten. Varor som returneras skickas som vanligt paket eller brev, ej som postförskott eller efterkrav. Returfrakten betalas av Kunden. Om ni utövar er ångerrätt betalar Må Bra Naturligt tillbaka vad ni har betalt senast inom 30 dagar från det att varan mottagits av Må Bra Naturligt.

Returadress:

Må Bra Naturligt i Trelleborg AB, Odens Tvärgränd 12, 231 42 Trelleborg.

DET ÄR FEL PÅ EN VARA JAG BESTÄLLT

Upptäcker du något fel med produkterna som säljs i samband med konsultation eller i samband med beställning via www.mabranaturligt.se, mejl: Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den., Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den., telefon eller på plats i Trelleborg har du rätt att reklamera produkten inom 14 dagar.

Vid alla typer av reklamation – sänd ett mejl med förklaring och orsak tillDen här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.innan någon vara returneras. Invänta sedan svar från oss.

Må Bra Naturligt tar inget ansvar för varor som emballerats undermåligt av kunden. Kontakt måste först tas viaDen här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. och du får då information om tillvägagångsätt. Må Bra Naturligt löser inte ut returnerade varor som medför några kostnader för Må Bra Naturligt (t.ex. postförskott).

VAD KOSTAR DET ATT FRAKTA VAROR HEM TILL MIG?

När du beställer varor via Må Bra Naturligt, antingen via telefon eller mejl tillkommer 44 kr i frakt.

I särskilda undantagsfall kan vi behöva vara tvungna att ta ut en extra portoavgift då ett paket är särskilt skrymmande eller tungt. Vi kontaktar givetvis dig om det innan.

Vid transportskador: Fyll i skadeanmällan på posten/transportföretaget eller dess ombud.

VÅRA RÄTTIGHETER

All information; digital, tryckt eller skriven för hand ger vi dig rättighet att använda endast för ditt personliga och privata bruk och inte för något kommersiellt ändamål.

Du får inte kopiera, publicera, reproducera, hyra ut, posta, distribuera eller göra tillgängligt för allmänheten eller auktorisera någon annan person att göra detta utan vår tillåtelse.

Likaså får du inte kringgå, modifiera, avlägsna, eller rekonstruera något på den informationen du fått av oss.

VÅR SKADESTÅNDSSKYLDIGHET

Ingenting i dessa regler begränsar vår skadeståndsskyldighet för dödsfall eller personskada förorsakad av vår vårdslöshet, vårt bedrägeri eller av någon annan orsak som vi inte kan exkludera eller begränsa enligt lag.

VID EN TVIST

Om en tvist uppstår mellan oss och kunden ska parterna i första hand försöka lösa tvisten genom en ömsesidig överenskommelse. Om parterna inte kan enas, kan tvisten avgöras av Allmänna Reklamationsnämnden, i den mån nämnden är behörig att pröva frågan och tvisten lämpar sig för nämndens prövning.

FORCE MAJEURE

Vi har inget skadeståndsansvar gentemot dig för brist på prestation eller fördröjning i att efterleva dessa allmänna villkor där sådan brist på prestation eller otillgänglighet eller sådant fel orsakas av något som skäligen är bortom vår kontroll.

POLISANMÄLAN

Vi har rätt att polisanmäla om någon bryter mot Sveriges Rikes lag, om vi blir utsatta för bedrägeri, olaga hot eller annat.

KONTAKTUPPGIFTER

Om du undrar över något eller vill ställa frågor, kontakta: Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Vi förbehåller oss rätten att när som helst ändra eller göra tillägg till de allmänna villkoren genom att ändra Webbplatsen.

 

Skriv ut E-post